Aktualności
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 31.07.2024
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE – GŁÓWNY KSIĘGOWY W PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚREMIE
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Krystyna Duszyńska zamieszkała w Dalewie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru: W postępowaniu rekrutacyjnym Pani Krystyna Duszyńska wykazała się wystarczającym przygotowaniem i wiedzą merytoryczną.
Dyrektor (-) Aurelia Binkowska
Śrem, 31.07.2024 r.
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 22.07.2024
Ogłoszenie konkursu na stanowisko głównego księgowego w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Śremie
Dyrektor Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Śremie ogłasza konkurs na stanowisko głównego księgowego.
Określenie stanowiska urzędniczego: Główny księgowy w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Śremie Wymiar czasu pracy: 3/8 etatu Liczba stanowisk pracy – 1 stanowisko Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w siedzibie jednostki, praca przy komputerze, zatrudnienie od 01.08.2024r. Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego księgowego” w nieprzekraczalnym terminie do 31.07.2024r. w sekretariacie Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Śremie lub przesłać pocztą na adres szkoły (ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem) w nieprzekraczalnym terminie do 31.07.2024r.
Załączniki :
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 24.10.2022
KLIKNIJ W PONIŻSZY LINK, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z SZCZEGÓŁAMI:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - OFERTA
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 25.05.2022
Bezpłatne wsparcie psychologiczne online dla uczniów, rodziców i nauczycieli !!!
Uniwersytet im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w ramach Programu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki na podstawie Umowy nr MEiN/2021/DPI/76 z dnia 01.06.2021r. zaprasza uczniów, nauczycieli i rodziców do korzystania z bezpłatnych indywidualnych konsultacji online ze specjalistami.
Pomocy psychologiczno-pedagogicznej udziela ponad 20 różnych specjalistów (psychologów, pedagogów i psychoterapeutów), którzy mają wieloletnie, bogate doświadczenie w pracy psychologicznej, pedagogicznej, terapeutycznej i psychoterapeutycznej.
Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne obejmuje m.in.:
· pomoc psychologiczną w sytuacji depresji, kryzysu, trudnych doświadczeń życiowych i wyzwań codzienności, zaburzeń osobowości, problemów z poczuciem własnej wartości, w napadach lęku i paniki, z doświadczeniem traumy,
· rozwiązywanie problemów wychowawczych z dziećmi i młodzieżą (problemy z nauką, zachowaniami agresywnymi, stawianiem i utrzymywaniem granic, poprawa komunikacji dorosły-dziecko i dorosły-nastolatek itp.),
· pracę z zespołem klasowym i rozwiązywanie konfliktów, budowanie relacji interpersonalnych,
· radzenie sobie z przewlekłym stresem oraz trudnymi emocjami,
· pracę z uzależnieniami i współuzależnieniem, w tym uzależnienia behawioralne m.in. od komputera i telefonu,
· wsparcie edukacyjno-wychowawcze dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ich rodziców i nauczycieli,
· wsparcie dydaktyczno-metodyczne dla nauczycieli przedmiotowych.
Aby skorzystać z indywidualnych konsultacji niezbędne jest założenia konta na platformie: pwpp.uksw.edu.pl , kliknięcie w daną kategorię np. uczeń lub rodzic, a następnie wejście w sekcje „potrzebuję wsparcia specjalisty” i wypełnienie formularza.
Co ważne, pomoc psychologiczna udzielana jest nie tylko w języku polskim, ale i ukraińskim.
Zapraszamy także do korzystania z bogatej oferty bezpłatnych szkoleń i spotkań realizowanych w ramach Programu Wsparcia na platformie: pwpp.uksw.edu.pl
Więcej szczegółów w załączniku poniżej:
|
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 03.08.2021
Informujemy, że Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Śremie organizuje inicjatywę pn. Letni Challange "Pocztówka z wakacji".
Zachęcamy do uczestnictwa. Szczegóły w poniższych załącznikach:
|
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 07.04.2021
Szanowni Rodzice, Nauczyciele!
Kwiecień to miesiąc Świadomości Autyzmu. Pragniemy szczególnie w tym miesiącu pokazywać piękno Neuroróżnorodności. Nade wszystko chcemy oddać głos osobom ze spektrum i ich rodzicom, by lepiej poznać, zrozumieć, zaakceptować i szanować ich potrzeby.
Z tej okazji chcielibyśmy zaprosić rodziców na dwa spotkania Grupy Wsparcia ze specjalistą w tym zakresie psychologiem p. Justyną Michałowską. Z uwagi na utrzymujący się stan pandemii spotkania odbędą się online, na platformie Teams.
Terminy spotkań Grupy Wsparcia dla Rodziców :
- młodszych dzieci dnia 13.04.2021r. godz. 17.00-18.30;
- nastolatków i młodych dorosłych w spektrum autyzmu dnia 14.04.2021r. godz. 18.00- 19.30.
!!!!Spotkanie jest oczywiście bezpłatne
!!!Prosimy o zapisywanie się telefonicznie do poniedziałku 12.04.br. pod nr telefonu 61 28 34864.
|
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 09.02.2021 DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 9 LUTEGO 2021 ROKU
W tym roku Poradnia włączyła się w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu.
Tegoroczne obchody trwają od lutego do końca marca 2021 r. Chcielibyśmy zachęcić wszystkich do aktywnego uczestnictwa we współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online. Wszyscy powinniśmy angażować się w promowanie pozytywnych zastosowań Internetu, promocję tolerancji oraz tworzenie kultury zrozumienia.
Głównym celem DBI https://www.safeinternet.pl/dbi/o-dbi.html jest inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych, zaznajomienie rodziców, nauczycieli i wychowawców z problematyką bezpieczeństwa online oraz promocja pozytywnego wykorzystywania Internetu. Ideą DBI jest podkreślanie siły współdziałania w dbaniu o cyfrowe bezpieczeństwo, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak również lokalnym, łącząc zaangażowanie wielu instytucji, ale także rodziny, czyli najbliższego otoczenia dziecka.
W ramach obchodów zaplanowaliśmy następujące konkursy:
1. Konkurs klasowy na plakat pod hasłem: „Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu” dla klas I, II, III szkoły podstawowej. 2. Konkurs indywidualny na pracę w dowolnej technice graficznej pt. „Mój bezpieczny Avatar” dla klas III szkoły podstawowej.
REGULAMIN KONKURSÓW”: 1. Konkurs klasowy skierowany jest dla klas I-III, natomiast konkurs nr 2 dla indywidualnych uczniów klas III szkół podstawowych z powiatu śremskiego. 2. Plakat grupowy, a także praca indywidualna może zostać wykonana dowolną techniką, format pracy minimum A3 – w konkursie klasowym, format A4 – pracy indywidualnej. 3. Plakat wykonany jest przez uczniów danej klasy – jest to praca zbiorowa – zespołowa, wykonana podczas zajęć z nauczycielem. Praca indywidualna wykonana jest samodzielnie, najlepiej w szkole. 4. Na odwrocie plakatu należy umieścić wydrukowane komputerowo: dane klasy, szkoły i nazwisko nauczyciela do kontaktu, a także liczbę uczniów przygotowujących pracę. Na odwrocie pracy indywidualnej: dane ucznia (imię i nazwisko), klasa, szkoła, numer telefonu do kontaktu (wychowawcy lub nauczyciela). 5. W konkursie przewidziane są ciekawe nagrody. 6. Organizator staje się właścicielem egzemplarza nadesłanej pracy- nadesłanie pracy konkursowej oznacza przeniesienie praw autorskich na Organizatora. 7. Uczestnik (klasa) przystępując do konkursu wyraża zgodę na rozpowszechnianie, przystosowanie i publikowanie nadesłanej pracy. 8. Termin nadsyłania lub dostarczania prac do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Śremie, ul. Marciniaka 2: do 11 marca 2021 r. 9. Prosimy o nadsyłanie maksymalnie 6 najlepszych prac ze szkoły (maks. 3 prace zbiorowe i 3 prace indywidualne). 10. Przystąpienie do konkursu oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu. 11. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane na podstawie zaakceptowanego regulaminu (art. 6 ust. 1 lit. b) w celu realizacji konkursu oraz relacji z jego przebiegu, a także w celu upowszechniania wśród dzieci i młodzieży wiedzy o bezpieczeństwie oraz kształtowanie właściwych postaw wobec zagrożeń, w tym związanych z korzystaniem z technologii informacyjno-komunikacyjnych, i sytuacji nadzwyczajnych (art. 6 ust. 1 lit. e) zgodnie z art. 1 pkt. 21 ustawy Prawo Oświatowe. 12. Dane w postaci imienia i nazwiska oraz szkoły laureatów będą publikowane na stronach internetowych, portalach społecznościowych Organizatora, prasie oraz udostępnione odbiorcy Facebook zlokalizowanemu w USA, do której nastąpi transfer danych. 13. Dane będą przetwarzane przez czas konkursu oraz publikacji relacji na stronach internetowych. 14. Uczestnicy konkursu mają prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 15. W celu kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych prosimy kierować pocztę elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 16. Dane nie będą podlegały profilowaniu, a przetwarzane będą przez okres 3 lat od zakończenia konkursu. 17. Spółka Facebook Inc. w ocenie TSUE nie zapewnia odpowiednego poziomu bezpieczeństwa danych osobowych co wiąże się z podwyższonym ryzykiem. Zgadzając się na rozpowszechnianie wizerunku akceptujesz to ryzyko.
KRYTERIA OCENY PRAC: · Zgodność z tematem, · Estetyka wykonania, · Pomysłowość.
Przy wykonywaniu prac konkursowych zachęcamy Was do odwiedzania stron internetowych dbi.pl, safeinternet.pl, dzieckowsieci.pl, sieciaki.pl, na których znajdziecie wiele przydatnych informacji i wskazówek dotyczących bezpiecznego korzystania z Internetu.
|
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 09.02.2021
Drodzy Rodzice!
Z okazji Europejskiego Dnia Logopedy, który obchodzony jest 6 marca zapraszamy na konsultacje logopedyczne, które odbędą się 8 marca tj. poniedziałek w godz. 16-18 na terenie Poradni.
RODZICU!!!
Jeśli niepokoi Cię coś w rozwoju mowy swojego dziecka Przyjdź, a my udzielimy fachowej porady.
Prowadzące:
Justyna Mikołajczak- logopeda/pedagog
Aniela Ambrożewicz- logopeda, surdopedagog |
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 09.02.2021
Drodzy Psycholodzy, Pedagodzy!
Dnia 22.02.2021r. o godz. 10.00 organizujemy spotkanie w ramach działań wspierających - Grupa Wsparcia dla Pedagogów i Psychologów w formie zdalnej na platformie Teams. Przewidywany czas spotkania około 1 h. Informacja została przekazana e-mailowo do szkół!!! Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu, które nie otrzymały informacji proszę o przesłanie adresu e-mail, na które prześlemy link do wydarzenia. |
____________________________________________________________________
KOMUNIKAT 01.01.2021 Szanowni Klienci, Rodzice, Nauczyciele, Dzieci i Młodzież
długotrwała nauka w formie zdalnej, liczne ograniczenia w szczególności dotyczące kontaktów społecznych, w tym rówieśniczych to okres szczególnie trudny dla dzieci i młodzieży. Chcemy wspierać Państwa w działaniach, które podejmujecie w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W okresie ferii zimowych w poradni są przeprowadzane planowo diagnozy psychologiczne, pedagogiczne i logopedyczne, wywiady, konsultacje z rodzicami itp. Ponadto uruchomiony został telefoniczny dyżur konsultacyjny ze specjalistami w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej pod numerem telefonu: 502 081 846
dnia 05.01.2021r. – dyżur logopedyczny w godz. 14.00-18.00
dnia 13.01.2021r. – dyżur pedagoga/ tyflopedagoga/oligofrenopedagoga w godz. 15.00-17.00
dnia 14.01.2021r. – dyżur pedagoga/surdopedagoga w godz. 11.00-13.00
Ponadto informuję, że w każdy ostatni wtorek miesiąca w godz. 17.00-19.00 w poradni odbywają się konsultacje dla rodziców, nauczycieli (bez uprzedniego umawiania). Zapraszamy do skorzystania z możliwości konsultacji z naszymi specjalistami. Uprzejmie proszę o przekazanie informacji uczniom i rodzicom.
Z wyrazami szacunku Aurelia Binkowska Dyrektor oraz Pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Śremie |
Zgodnie z art. 11 UODO z dnia 10 maja 2018r. zawiadamiam o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Śremie: Mariusz Stasiak vel Stasek kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporzadzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych Pani/Pana/dziecka jest Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Śremie, zwanym dalej Placówką. W placówce został powołany Inspektor Danych Osobowych: Mariusz Stasiak vel Stasek i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe Pani/Pana/dziecka przetwarzane są w celu udziału w zajęciach, terapiach oraz diagnozie organizowanych przez Placówkę. W przypadku wystąpienia o opinie lub orzeczenie dane będą przetwarzane w celu diagnozy i wydania opinii/informacji z diagnozy lub orzeczenia.
Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rzeczowym Wykazem Akt przez okres 25 lat w przypadku teczek indywidualnych klientów Poradni.
W celu udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych dane mogą być przetwarzane przez okres, w którym Administrator zobowiązany jest do zachowania danych dla udokumentowania spełniania wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełniania.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości przeprowadzenia diagnozy, lub udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu.
|
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE –
GŁÓWNY KSIĘGOWY W PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚREMIE
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Krystyna Duszyńska zamieszkała w Dalewie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W postępowaniu rekrutacyjnym Pani Krystyna Duszyńska wykazała się wystarczającym przygotowaniem i wiedzą merytoryczną.
Dyrektor
(-) Aurelia Binkowska
Śrem, 31.07.2024 r.